Klantenserviceformulier
Heb je een vraag? Ben je niet helemaal tevreden? Wil je iets retour sturen?
Gebruik het onderstaande formulier en ik neem zo spoedig mogelijk contact op.
Retour aanmelden? Dit kan ook met het Modelformulier voor herroeping.
Retourinformatie
Heb je jouw product ontvangen en het bevalt dan toch niet, het is gewoon anders dan je verwacht had? Dan mag je het gewoon retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Je krijgt dan na ontvangst van het artikel gewoon je geld terug.
- Zorg wel dat de verpakking nog intact is bij voedingswaren, en bij goederen de verpakkingen niet beschadigd zijn.
- Binnen 14 dagen na ontvangst is het retour aangemeld via het klantenserviceformulier of middels het Modelformulier voor herroeping
- Heb je maar 1 artikel besteld dan krijg je ook de verzendkosten vergoed. Tot een maximum van 2 keer per kalenderjaar.
- Na ontvangst van het geretourneerde artikel, zal ik je product crediteren
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar veroniek@topdogs-advies.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”